Saturday 27 October 2012

PEMBEKAL T-SHIRT MURAH

T-Shirt murah untuk dijual. Kami di AMZA IDEAL SOLUTION merupakan sebuah syarikat yang berdaftar dibawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSP) -002080255-X adalah 100% hak milik bumiputera muslim yang berpengkalan di Taman Seri Rampai Setapak, Kuala Lumpur.


T-Shirt murah tersedia untuk dijual
AIS (AMZA IDEAL SOLUTION) adalah pembekal T-Shirt kosong yang berkualiti terbaik yang di import dari luar negara dengan harga murah dan amat berpatutan, kami mengalu-alukan kepada peniaga baju atau pengusaha bidang printing atau sulaman baju, kami bersedia membekalkan baju t-shirt murah pelbagai warna dan pelbagai size untuk anda.



Contoh baju pelbagai warna.
Dapatkan harga borong untuk t-shirt kosong dengan harga serendah RM 5.70 sehelai, kami cuma menetapkan kuantiti seminima 50 helai sahaja untuk anda dapatkan dengan harga serendah ini, dengan harga semurah ini kami berharap dapat membantu peniaga kecil maupun sesiapa yang berminat dalam bidang perbajuan dan yang bersangkutan, walaubagaimanapun sila berhubung terus dengan  Pengurus Besar AIS (AMZA IDEAL SOLUTION) En.Amir ditalian (0145091956 ) untuk mendapat pengesahan stok dan harga terkini.




Contoh warna pilihan
Kami juga bersedia membekalkan baju t-shirt yang siap dicop atau diprint mengikut citarasa dan warna pilihan anda dengan jumlah yang banyak, dapatkan diskaun menarik dengan 5k helai keatas. Beribu-ribu orang sudah memakai baju keluaran dan jualan kami samaada di stadium atau diperhimpunan aman dan bersih. Terima kasih.

Sila call/sms: En.Amir (0145091956 ) untuk maklumat lanjut.

5 comments:

  1. tshirt lengan panjang ada tak? berapa harga

    ReplyDelete
  2. salam..sy nak oder tshirt roundneck kosong kuantiti dalam 500pcs
    color biru terqiose..agak2 brpe sehelai en.amir nk bagi?
    no contact sy 0194010425 dudy

    ReplyDelete
  3. Sy nk tanye,ape jenis fabrik baju tue?

    ReplyDelete
  4. kalau order sebanyak 21 helai boleh bagi diskaun tak? ni untuk baju kelas. ada harga pelajar

    ReplyDelete