Sunday 3 March 2013

BEKAM DI KELANTAN D'ZULBEKAM

Di Kelantan dan kawasan-kawasan
Yang sewaktu denganya


...KENAPA PERLU BERBEKAM ...


- Berbekam boleh membuangkan toksin, racun, lendir dan angin dalam tubuh badan kita dimana menjadi salah satu penyebab timbulnya penyakit dalam badan manusia
- Boleh membantu m’buang unsur2 sihir yg  berpunca pada gangguan jin dan syaithan
-Daya ingatan seseorang yg sering berbekam akan lebih cergas dan kuat
-Penglihatan akan lebih terang dan jelas
Sendi-sendi badannya akan menjadi kuat, segar, dan sehat
-Berbekam tidak ada efek samping
-Membantu menyembuhkan berbagai penyakit
-Bekam boleh menyembuhkan masalah akut dengan kadar yang segera
-Seseorang yg mengamalkan bekam adalah orang yg menegakkan sunnah Rosulullah SAW

..KESEMBUHAN DARI HIJAMAH..

 “......Menurut guruku  Dr Ibrahim Burhanuddin MD (Hom) lebih 80% penyakit boleh disembuhkan daripada berbekam insyaAllah.....” 
Antaranya :-
-Sakit kepala, pusing–pusing, migren dan vertigo
-Rematik, pegal-pegal dan asam urat
-Sakit gigi, telinga, mata, dan hidung
-Varises, wasir, sembelit
-Gangguan pada saluran kantung kemih
-Masalah kewanitaan
-Tumor, kanker
-Asma, sesak nafas (paru- paru)
-Liver, limpa dan ginjal
-Parkinson
-Hipertensi, kolesterol, diabetes dan stroke
-Dan lain-lain

Waktu, masa dan lokasi

Waktu, masa dan lokasi rawatan tertimbang mengikut kesesuaian anda melalui pakej 2 sesi pilihan, terhad hanya seorang dua atau tiga pasien sahaja utk setiap sesi.
1– Sila ke pusat rawatan saya (D'ZulBekam) dengan membuat temujanji terlebih dahulu, lokasi pusat rawatan terletak di Pasir Hor, Kota Bharu Kelantan.
 
2– Saya ke tempat anda, insyaAllah saya akan ke rumah anda di mana-mana area negeri Kelantan mengikut persetujuan, tambahan kos transport sebanyak RM10-20 akan dikenakan mengikut lokasi anda.

Servis charge bekam:-

-Bayaran atau service charge untuk khidmat terapi bekam ialah  RM70.00 sahaja, kepada pasien baru anda akan mendapat 2 kotak(6pcs) cupping set BARU secara percuma, anda tidak akan sama sekali atau dua kali dan berXX  berkongsi cup bekam dengan sesiapa sahaja, dan anda mampu berubat tanpa waswas.
 - Terapi susulan selepas itu sekali lagi saya akan memberi diskaun sebanyak Rm20 diatas komitment anda dengan kami dan kami amat menghargainya oleh itu anda hanya perlu sediakan Rm50.00 sahaja untuk tambang rawatan pada sessi seterus dan seterusnya.
  
Bagaimana proses bekam kami jalankan.. 

- Teknik gabungan therapi bekam angin dan bekam darah. Proses sendutan setiap point bekam berpandukan organ2 tubuh dan point sunnah akan dilakukan sekurang-kurangnya 3x hingga 5x penarikan tekanan negatif dalam tempoh masa sekitar 3-5 minit  untuk setiap kali sendutan atau mengikut keperluan dan dengan melihat kondisi pesakit. 

Ini untuk memastikan darah kotor bertoksid dan sel darah statik yang abnormal disetiap layer kulit anda akan bersih dan keluar dari tubuh anda semaksima mungkin, jika anda bernasib baik anda akan  merasai kehebatan teknik sunnah Baginda Mustafa ini  insyaAllah on d'spot...berdoalah untuk itu sebelum berbekam, tuluskan niat dan jangan sekali-kali berniat mencabar sunnah, sekurang2nya anda berniat untuk mengikut sunnah Sidnanabi s.a.w
-Proses clear and cleansing akan diterapkan di last-step untuk memastikan darah kotor sudah habis melewati epidermis anda di area luar organ dan titik point bekam, secara alaminya organ dan sistem tubuh anda akan teransang secara otomatis untuk lebih aktif setelah didayaaktifkan dengan teknik penyedutarikan (bekam angin) dan penyahtoksidan berlaku (bekam darah). Lebih-lebih lagi bekam di area balancing point mampu membantu dan meransangkan system tubuh serta membina dan menguatkan sistem kekebalan antibody dengan terbentuknya sel darah baru yang lebih segar dan aktif teroksigen.
 Pastikan anda tidak dalam keadaan terlalu kenyang atau terlalu lapar, kosongkan perut sekurang-kurangnya 3-5 jam sebelum berbekam anda adalah terlebih-lebih baik.
"....MAKLUMAN.....!!!! 

" Servis bekam hanyalah berdasarkan temu-janji, MAAF...saya mungkin tidak mampu menunaikan hajat tuan-tuan  jika hari ni call kata nak bekam lani jugak, dan sila sahkan temujanji anda 6jam sebelum berbekam..kerjasama anda amat saya raikan dan hargai Tang-Q ”

* Penting....

- SATU ORANG SATU SET ALAT BEKAM........, saya hanya menggunakan cupping set baru atau milik anda sendiri tanpa kongsi, bagi yang tidak mempunyai set bekam sendiri bolehlah menempahnya dengan saya. Cawan bekam tidak akan dikongsi sama sekali oleh orang lain jadi anda boleh berbekam TANPA WASWAS.

- Mahu berbekam..? Tiada mangkuk bekam..? Tak mahu berkongsi cawan/set/mangkuk bekam...?  Anda bolehlah membelinya dengan saya set bekam magnet seharga RM35.00 sekotak seelok-eloknya 2 kotak (24 Cup pelbagai size) untuk persediaan full servis diri anda ,  maklumat lanjut boleh rujuk harga set bekam murah di halaman ini.

Untuk yang berminat atau sebarang pertanyaan sila hubungi wakil kami di talian : 
Ustaz Dzulkifli di Pasir Hor Kbg Kerian.  ditalian: 0139267511

3 comments: